Proč z nás dělají blbce

 

Proč nás ve škole neučí mravním hodnotám, ale pouze nás trestají sníženou známkou chování?

Proč nás ve škole neučí, jak správně zacházet s penězi, abychom si zbytečně nebrali úvěry na všechno, co vidíme v reklamě?

Proč nás ve škole neučí duchovním hodnotám, ale vyhýbají se této otázce jako čert kříži?

Proč nás ve škole neučí, jak se správně stravovat, abychom neplnili ordinace a nestáli fronty v lékárně?

Proč nás ve škole neučí, jak být úspěšný ve svém oboru, ale vedou nás zoufale k průměrnosti?

Proč nepodporují naše přirozené talenty, ale potlačují je v zárodku a jsou rádi když nevyčníváme z řady?

Proč nám tají opravdovou historii lidstva a vymývají nám mozky opočlověkem a objevením Ameriky Kolumbem?

Proč z nás dělají blbce?

 

Protože společnost takové blbce potřebuje.

Tato společnost profituje ze špatné morálky, potřebuje zadlužené rodiny, které musí vydělávat na splátky úvěrů a nemají čas přemýšlet o tom, že může být všechno jinak, než je jim předestíráno médii poplatnými světovým vůdcům planety.

Tato společnost nepotřebuje zdravé jedince, protože ti farmaceutické mašinérii nic nepřinášejí.

Tato společnost potřebuje průměrné ovce, které nevyčnívají ze svého stáda, ale snadno se ovládají několika hlídacími psy.

Tato společnost nechce, abychom se dozvěděli pravdu o své minulosti, protože bychom se mohli dovtípit, že ta hra, kterou s námi hrají, je sakra hodně falešná.

 

Proč z nás dělají blbce?

Protože blbce potřebují.

Protože blbec jim nevidí do karet.

 

Naštěstí spousta lidí už nechce poslouchat jejich teatrální dialogy v televizi, číst zmanipulované zprávy, ale hledá svobodné zdroje informací prostřednictvím zatím svobodného internetu, nenápadně vydávaných knih, duchovní literatury apod.

 

Naštěstí spousta lidí už otevřela oči, uši a šišinku mozkovou (o té si něco povíme někdy příště).

 

Nenechejme se manipulovat kýmkoli. Máme svobodnou vůli a máme právo se rozhodnout, kdykoli. Teď.  

Diskusní téma: Proč z nás dělají blbce

Súhlas

Veľmi pekný blog :) a máš úplnú pravdu. Ide im len o prachy. Tie by však nedostali, ak by sme boli "rozumný". Aj keď podľa mňa blbci sú oni. Ty primitívni zdierači. Vozia sa v drahých autách, bývajú v dá sa povedať palácoch, nosia drahé oblečenie, vyleštené topánky, ich domy sa z časti podobajú na kúpele, majú viac domov, než ja prstov a aj tak zdierajú. Všetko sa im máli. Nech idú do riti nenažranci jedny sprostý. Bez pardonu....

Ehm ...

Takže, ne že bych se s některými vývody neztotožňoval (třeba ta finanční gramotnost by se skutečně měla učit), ale:
1. Nevím proč dáváte tak najevo svoji pevnou víru v teorii inteligentního designu a opovržení Darwinovou evoluční teorií.
2. Kdo kdy proboha tvrdil, že Kolumbus jako první objevil Ameriku? Objevil ji pro tehdejší evropskou společnost, jinak snad každý zaznamenal, že když tam přijel, už tam lidi byli a vědci se netají tím, že některé důkazy naznačují, že se tam dávno před ním dostali patrně i vikingové.
3. Těžko může škola naučit mravním hodnotám v zemi, kde krást je normální.
4. Ve škole se učí vědecké, technické a umělecké obory a já s tím naprosto souhlasím, protože to jsou věci, které se dají (do jisté míry) naučit. Duchovní hodnoty se naučit nedají a je na každém člověku, které duchovní hodnoty sám přijme. Nemyslím si, že by toto mělo být obsahem jakékoliv výuky. Čí duchovní hodnoty jsou ty správné? Křesťanů? Muslimů? Buddhistů? Taoistů? Či někoho úplně jiného?

Re: Ehm ...

Ad. 1 - to jsme si možná nerozuměli - pokud máte na mysli zmínku o vymývání mozků opočlověkem - nenarážel jsem na Darwinovu teorii, ale na fakt, že dnešní přesvědčivé důkazy a archeologické objevy jasně potvrzují, že inteligentní lidé tu museli být mnohem dříve, dávno před dobou kamennou...
Ad.2 - Tak třeba mne to tak ve škole opravdu učili :-/
Ad. 3 - A tady se shodneme, i když je to smutné...
Ad. 4 - Souhlasím, že duchovním hodnotám se naučit nedá, každý má svoji cestu, ale aspoň obecně by se o tom mluvit mohlo. V malbě máte také mnoho různých technik a nakonec se každý rozhodne pro tu svou, ale učí se historii malířství, základům, technikám, kompozicím... Proč by se takto nemohlo vyučovat duchovním naukám?

Re: Re: Ehm ...

V tom případě se za svoji reakci k bodu 1 omlouvám. O těch důkazech nic nevím, takže se k nim nemůžu vyjádřit a ani jsem tu narážku nemohl správně pochopit.
K bodu 2 - ano, ve škole se používá zkratka "Kolumbus objevil Ameriku". No, asi by učitelé mohli přesněji vysvětlovat, co tím myslí, protože ani oni to určitě neberou tak, že on a jeho posádka byli první lidé, kteří se k tomuto kontinentu přiblížili. Já to vnímám jako vyjádření v jistém implicitním kontextu, jako je tomu například když někdo řekne "je to jasné jako že jedna a jedna jsou dvě", přičemž už nedodá třeba "v oboru přirozených čísel". Přitom například v Booleově algebře platí že jedna a jedna je jedna. Jde vlastně jen o daný implicitní kontext.

Re: Re: Ehm ... dodatek

Jen kvůli preciznosti, aby mě matematici nerozcupovali, všude kde píšu "jedna a jedna" jsem měl radši psát "jedna plus jedna" - tak jak jsem to napsal by mi to matematik mohl "omlátit o hlavu" ... :-)

Re: Re: Re: Ehm ...

K bodu 2 - Ano, sousloví "Kolumbus objevil Ameriku" se používá ve smyslu, jak píšete. Nicméně mne to učili opravdu jako fakt. Věřím, že teď je dějepis snad přepsán, ale nedivil bych se, kdybychom jej přepisovali znovu, protože těch objevů, které potvrzují vyspělé civilizace dávno před námi je čím dál tím více. Jinak matematice moc nerozumím a Boolova algebra zase neříká nic mně:-)

Přidat nový příspěvek